31,000 تومان تخفیف ویژه !

واشر سرسیلندر تک سوراخ استاندارد اتوبکو مناسب برای پژو 405

( )

واتساپ : 09037245482

290,000 تومان بدون مالیات.

259,000 تومان بدون مالیات.

واشر سرسیلندر تک سوراخ استاندارد اتوبکو مناسب برای پژو 405

معرفی واشر سر سیلندر 

واشر سرسیلندر قطعه ای میباشد که در موتور اتومبیل ، مابین سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد. وظیفه این قطعه ایجاد یک آب بندی کامل میان سیستم های مختلف آب، روغن رسانی، احتراق موتور می باشد. جنس واشر سرسیلندر از جنس پنبه نسوز بعلاوه مس و فولاد است.

واشر سرسیلندر نقش مهم و حیاتی در موتور خودرو دارد. بسیاری از رانندگان به مشکل احتراق واشر سرسیلندر اتومبیل خود ، برخورد کرده اند. اگر سراغتان به تعمیرگاه ها افتاده باشد ، خودروهایی میبینید که به علت سوختن واشر سرسیلندر در آن جا هستند و در حال تعمیر میباشند. سوختن واشر سرسیلندر که به آن اصطلاحا " دفورمه شدن واشر " می گویند ، که این امر باعث از بین رفتن آب بندی مابین سیستم های مختلف خودرو می شوند. واشر بین بدنه موتور و سرسیلندر ، با ترکیب مواد نسوز و لایه مسی مقاوم در برابر حرارت و نیز لایه فولادی تشکیل شده است که با یکپارچه کردن سر سیلندرها، به بدنه موتور اجازه میدهد که گردش آب و روغن ، بدون مخلوط شدن صورت بگیرد و فضای سربسته اتاقک احتراق را آببندی کند.

دلایل سوختن واشر سر سیلندر. 


اگر آب رادیاتور کم باشد.

اگر مجرا های عبور آب در موتور مسدود شده باشد.

اگر آب رادیاتور به علت رسوب یا نقص در عملکرد پروانه خنک نشده باشد.

اگر در ترموستات نقص فنی وجود داشته باشد.

اگر در واتر پمپ نقص فنی وجود اشته باشه و جریان آب در موتور به خوبی گردش نکند.

اگر در شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور ، پیچ خوردگی رخ دهد.

اگر در فصل گرما رانندگی طولانی در ترافیک انجام دهیم و فشار بر موتور بیاید.

واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو

واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو قطعه ای در داخل موتور خودرو است که جنس و کیفیت آن اهمیت بسیاری دارد. این قطعه وظیفه روغن رسانی، آب رسانی و احتراق را برعهده داشته و از جنس پنبه نسوز، مس و فولاد است. مراقبت از واشر سرسیلندر بسیار حائز اهمیت بوده و در صورتی که بسوزد هزینه بسیاری را به دنبال دارد.

نحوه عملکرد واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو

واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو بین سرسیلندر و بدنه موتور قرار گرفته و به دلیل استفاده از مواد نسوز و مقاوم در ساخت آن، فضای سربسته اتاقک احتراق را آب بندی کرده و ضمن یکپارچه نمودن سرسیلندر به بدنه موتور این اجازه را خواهد داد تا گردش آب و روغن بدون ترکیب شدن صورت گیرد. در واقع می توان گفت که واشر سرسیلندر مانع از ایجاد حرارت مستقیم بر روی سرسیلندر شده و ضربه موارد به سیلندر را نیز کاهش می دهد. علاوه بر موارد بالا، این قطعه کاربردی مانع از جوش خوردن قطعات به یکدیگر بر اثر گرمای زیاد خواهد شد.

مزایای واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو

در ساخت واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. طراحی این قطعه توسط مهندسین بسیار ماهر و به صورت کاملا استاندارد صورت می گیرد. این واشر سرسیلندر بسیار مستحکم و مقاوم بوده و عمری طولانی و ماندگار دارد.

ویژگی واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو

از جمله اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های واشر سرسیلندر پژو 405 تک سوراخ استاندارد اتوبکو عبارت است از:

  • عمری طولانی

  • بسیار بادوام

  • مستحکم و مقاوم

  • دارای گارانتی

  • از جنس مس، فولاد و پنبه نسوز

  • مقرون به صرفه

  • تولید شده از مواد درجه یک

برچسب ها