31,000 تومان تخفیف ویژه !

واشر سرسیلندر دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو مناسب برای پژو 405

( )

واتساپ : 09037245482

290,000 تومان بدون مالیات.

259,000 تومان بدون مالیات.

واشر سرسیلندر دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو مناسب برای پژو 405

معرفی واشر سر سیلندر 

واشر سرسیلندر قطعه ای میباشد که در موتور اتومبیل ، مابین سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد. وظیفه این قطعه ایجاد یک آب بندی کامل میان سیستم های مختلف آب، روغن رسانی، احتراق موتور می باشد. جنس واشر سرسیلندر از جنس پنبه نسوز بعلاوه مس و فولاد است.

واشر سرسیلندر نقش مهم و حیاتی در موتور خودرو دارد. بسیاری از رانندگان به مشکل احتراق واشر سرسیلندر اتومبیل خود ، برخورد کرده اند. اگر سراغتان به تعمیرگاه ها افتاده باشد ، خودروهایی میبینید که به علت سوختن واشر سرسیلندر در آن جا هستند و در حال تعمیر میباشند. سوختن واشر سرسیلندر که به آن اصطلاحا " دفورمه شدن واشر " می گویند ، که این امر باعث از بین رفتن آب بندی مابین سیستم های مختلف خودرو می شوند. واشر بین بدنه موتور و سرسیلندر ، با ترکیب مواد نسوز و لایه مسی مقاوم در برابر حرارت و نیز لایه فولادی تشکیل شده است که با یکپارچه کردن سر سیلندرها، به بدنه موتور اجازه میدهد که گردش آب و روغن ، بدون مخلوط شدن صورت بگیرد و فضای سربسته اتاقک احتراق را آببندی کند.

دلایل سوختن واشر سر سیلندر. 


اگر آب رادیاتور کم باشد.

اگر مجرا های عبور آب در موتور مسدود شده باشد.

اگر آب رادیاتور به علت رسوب یا نقص در عملکرد پروانه خنک نشده باشد.

اگر در ترموستات نقص فنی وجود داشته باشد.

اگر در واتر پمپ نقص فنی وجود اشته باشه و جریان آب در موتور به خوبی گردش نکند.

اگر در شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور ، پیچ خوردگی رخ دهد.

اگر در فصل گرما رانندگی طولانی در ترافیک انجام دهیم و فشار بر موتور بیاید.

واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو

واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو از دیگر قطعات تولیدی شرکت اتوبکو است که علاوه بر کیفیت، مقاومت و استحکام را نیز به ارمغان آورده است. معمولا جنس واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو از جنس فولاد، مس و پنبه نسوز است تا توانایی تحمل حرارت و فشار بالای ناشی از موتور را داشته باشد. شاید شما هم کلمه سوختن واشر سرسیلندر به گوشتان خورده باشد که این اتفاق به دلیل کم بودن آب رادیاتور رخ می دهد و تعمیر آن هزینه بر است که البته این مورد تنها یکی از دلایل سوختن واشر سرسیلندر محسوب می شود.

نحوه عملکرد واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو

واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو مسئول یکپارچه کردن فضای بین سرسیلندر و سیلندر بوده و به قولی فضای بین سرسیلندر و سیلندر را آب بندی می کند تا از نشت آب کانال های آب، نشت روغن کانال های روغن و نشت گاز از محفظه احتراق جلوگیری نماید. آب بندی صحیح و به موقع واشر سرسیلندر اهمیت بسیاری دارد زیرا نشت گاز باعث افت راندمان و قدرت موتور می شود.

مزایای واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو

جنس عالی و کیفیت ساخت بالا یکی از مهم ترین مزایای واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو به شمار می رود. همچنین این قطعه به صورت کاملا استاندارد طراحی و تولید شده تا بتواند به خوبی از موتور محافظت نماید. عمر طولانی و ماندگاری بالا از دیگر مزایایی است که این واشر سرسیلندر به خود اختصاص داده است.

ویژگی واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو

واشر سرسیلندر پژو 405 دو سوراخ تعمیر اول اتوبکو ویژگی های بارز بسیاری دارد که از جمله مهم ترین آن ها به شرح ذیل می باشد:

  • از جنس پنبه نسوز، مس و فولاد

  • کیفیت ساخت بسیار بالا

  • بسیار مقاوم و مستحکم

  • تولید شده از بهترین مواد درجه یک

  • عمر طولانی و بادوام

برچسب ها